Here's your pilot speaking! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu Here's your pilot speaking! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu

Here's your pilot speaking!

Door: kellybali

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Februari 2012 | Indonesië, Seminyak

Hi sneeuwgenieters!

Ons verhaal begint op schiphol. Mijn lieve vriendinnen stonden er al voordat ik er zelf was en oma, tante en nichtje kwamen ook nog langs om gedag te zeggen. Om nog maar te zwijgen over alle mensen die met Den, man en lou mee waren. Je kunt je wel bedenken hoe dat eruit zag toen wij de douane doorgingen! Gehuil, gesnotter en blijdschap bij elkaar.

Eenmaal door de douane, naar de gate en stapten we het o zo grote vliegtuig van KLM in. Onze vlucht naar Singapore begon (ja daar gingen we eerst heen) en duurde zo’n 11,5 uur. Had de stoelen echt wel wat groter verwacht maar ach, we zijn allemaal niet zo groot en breed gelukkig! :) Het eten viel me ook alles mee en meteen dat we in het vliegtuig zaten kwam ons eerste hoogmaaltijdje al, veel films, muziek maar vooral gezelligheid met de meiden.

Eenmaal op Singapore even gewacht, ik snakte echt naar een sigaret, pff. Maar, die mag je hier in azie/indonesie gewoon non stop in de buitenlucht en binnenlucht roken, haha sorry mam. Toen ging onze reis door naar Bali, nog maar 2.5 uur en we waren op punt van bestemming. En wat denk je? Het regende KEI en KEI hard en onze koffers moesten dus in een bussie. Eerst nog even paspoortje laten zien, want dat moet dus echt OVERAL en een meneertje die meteen een flinke babbel wilde maken, terwijl er 200 wachtende achter me stonden!!
Niks te klagen over de temperaturen hier trouwens! Het is op dit moment serieus 50 graden warmen als in Nederland met jullie -18!! Brrrr, blij dat ik daar niet zit haha.

En ja toen in het busje met z’n 4en! Ik ben volgens mij wel 100x omhoog gevallen van de schrik in het verkeer, jeetje, nou pap, vergeleken met mij rijden ze hier veeeel wilder haha! En er zijn dus geen verkeersregels, dus iedereen doet maar.

Bij het hotel hing er een groot spandoek met: welcome to Taman Rosani Hotel Stenden University students. De mensen zijn hier super aardig, zeggen overal ja op maar daar hadden denies en ik niks aan toen we wilden pinnen en de pinpas het gewoon niet deed (shame on you rabobank). Nog steeds niet btw. Ze zeggen dat ze alles weten maar weten dus niks want ze zeggen alleen maar ja en bedankt.

Heerlijk nachtje geslapen, in ons goddelijke bedje, die wel net zo lekker is als thuis. Oja, dit is nu thuis!! Ik zit met Denise op een kamer en we hebben de kamer al opgepimpt met veel roze! Denise was al heel vroeg wakker, echt een ochtendmens haha dat ben ik dus niet! Maaar, dat is wel goed voor me, lekker gedoucht en daarna probeerde we dus boodschapjes te doen, maar bankje werkte niet mee. Dus terug naar het Hotel om een ontbijtje te nuttigen, wat overigens een droog croissantje was met jam, omeletje en wat fruit, prima te doen hoor. Na het ontbijt een meeting over School etc. En daarna had Malou hele leuke ideeen en stond letterlijk te springen om ons mee op sleeptouw te nemen. Ons mini reisje met een blauwe taksi (ja zo heet dat hier) ging naar Kuta seaview, wauw, wat is het strand daar mooi, jammer dat de zon niet echt scheeen en het heel plakkerig was.. maar het was heel mooi. Verder de winkelstraat uiteraard bekeken en wat boodschapjes gekocht (van Malou haar geld want die kan wel pinnen, lang leve de ING). Daarna wist malou een toptentje om te eten, en we bestelden allemaal NASI GORENG, haha ja als lunch, dat is wel even wennen, maar was super lekker!

Verder zijn er hier mannetjes die je constant toe roepen: You’re sexy, wauw, where you from, fuutview. Ja wat wil je met 4 hollandse meiden, maar dat wordt zelfs al een beetje vervelend, ik ga denk ik maar een burka kopen.. misschien stopt het dan. Ook bij winkeltjes lijkt het wel of ze je letterlijk naar binnen willen trekken, maaaar iedereen is en blijft erg vriendelijk en lacht alleen maar, daar kunnen ze wel wat van leren in NL.

Nu zitten we lekker in het hotel en luisterend naar de regen zitten we op ons laptoppie met een koud colaatje! Vanavond of nouja eigenlijk straks, gaan we even een eettentje opzoeken en daarna stappen (ja, hallooo het is wel zaterdag natuurlijk!!!) Dus we gaan even wat cocktails nuttigen en een dansje wagen, zoals we die ook in Nederland zouden doen.

Nog een laatste nieuwtje! IK BEN MILJONAIR! Haha 1Euro is hier namelijk 12.000 rupia Feels gooood.

Tot het volgende verslagje, joe!!

  • 04 Februari 2012 - 11:22

    Elly:

    Fijn Kelly, dat je het naar je zin heb!Wat moet het een heerlijk zijn, om je miljoenair tevoelen...... Nu lekker geld uitgeven en genieten. Ik heb genoten van je verhaal.
    Groetjes Elly xxx

  • 04 Februari 2012 - 12:12

    Maarten:

    Op naar verhaal 2 :) x

  • 04 Februari 2012 - 12:15

    Marion L:

    Hi Kelly,
    Leuk verslag, ik zie het helemaal voor me, oh en die warmte gewoon heerlijke, voelt als een deken als je uit het vliegtuig stapt. Well have fun and keep us posted, Love M xx

  • 04 Februari 2012 - 12:30

    Femke Knoors:

    Ohhhh zonnetje ik mis je! Vooral nu ik dit zo lees.
    Nou Kel ,neem er eentje op ons in het koude kikkerlandje;] En geniet maar lekker!
    dikke knuffel

  • 04 Februari 2012 - 12:33

    Pap:

    hoi Kel,
    geweldig dat je er bent en gelijk alweer aan de borrel he. Nou gelijk heb je !!
    Geniet ervan en denk een beetje aan me!!
    kus pap

  • 04 Februari 2012 - 18:00

    Carina:

    Hey Miljonair! ;-)
    Fijn dat je /jullie goed zijn aangekomen,we zullen je volgen uit het koude Enkhuizen haha...heerlijk hoor daar bij jou lekkah warm!...
    Lieve groetjes van ons en tot je volgende verslag!
    xxx

  • 05 Februari 2012 - 11:35

    Mam:

    Hi scattie. Wat heb je dat leuk geschreven, erg leuk om zo op de hoogte te blijven, ga zo door! Lekker gevoel, he! zoveel centjes, maar ja als die bank niets geeft, raak je straks failliet, hoe komt het dat malou wel kan pinnen. Je weet als we van hier uit iets voor je kunnen doen, zeg je het maar. Wat een goede keus dat Bali, je ziet er heel gelukkig uit en wat een leuke groep meiden. Mazzelkontje! fijn voor je schat, veel liefs van je moessie xxxxxxxxxxxx

  • 05 Februari 2012 - 14:12

    Elly Huiberts:

    Hoi Kelly, klinkt allemaal erg leuk daar.
    Wel jammer van de regen maar dat gaat ook weer over de temperatuur is beter dan hier!
    Tot het volgende bericht!

    Groetjes Elly

  • 05 Februari 2012 - 21:39

    Jacqueline:

    Hoi Kelly,
    Fijn dat je het zo leuk hebt. Een burka kijkt mij een goed idee haha zit nu met je moeder aan de telefoon even genieten van jou verslag. Veel plezier lieverd. xxx Jacky
Kelly

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 19191

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 15 April 2012

Op naar Bali!!!

Landen bezocht: