Mooi groen is niet lelijk - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu Mooi groen is niet lelijk - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu

Mooi groen is niet lelijk

Door: kellybali

Blijf op de hoogte en volg Kelly

08 Februari 2012 | Indonesië, Seminyak

Maandag hebben we van 8.00 tot 18.00 op school gezeten! Alléén maar guest lectures en als je een soort van jet leg hebt dan is dat geen pretje en heb je stokjes tussen je ogen nodig. Ach, daarna terug naar het hotel en even een hapje gegeten bij een tentje dat je zegt van; net niet. Voor 2 euro dat dan weer wel! Het eten is hier natuurlijk spot goedkoop.

Gister (dinsdag) voor 3 kwartier naar school geweest voor een interesting lecuture van meneer keizer. Daarna HEERLIJK in het zonnetje liggen bakken en ja, we zijn lekker gekleurd hoor, ghehe. We hebben besloten om scooters te huren. Het was nog even de vraag door dit chaotische verkeer waar je op elke hoek op je .. kan gaan omdat iemand je ervan af rijd.. maar we hebben ze toch maar besteld en jahoor daar kwamen ze dan, netjes gebracht door de scooterman. Dennie en ik hebben samen een scooter en dat hebben we meteen dezelfde avond even uitgeprobeerd! We hebben samen met de jongens (Rinse Ide, Yoan, Ewout en Daniel) en natuurlijk Mandy , Malou en Den even een tripje naar Kuta gemaakt. Onderweg kwamen we politie tegen en werden we aangehouden, thank god we had our driving license! 2 van ons niet maar goed, dan dok je even 50.000 en je mag weer door.

Ik heb nog een iets minder leuk nieuwtje, feitje, what so ever. Het heet GROEN haar! Ja, dat krijg je als je net voordat je weggaat je haar verft en dan s’avonds gaat zwemmen in het zwembad met chloor uiteraard en daarna in slaap valt.. resultaat: de volgende ochtend GROEN haar, echt ik kon wel janken :( maar nu na alles opgezocht te hebben over groen haar en ester mijn lieve vriendinnetje die kapster is om raad te hebben gevraagd, moet ik dus mijn haar insmeren met KETCHUP ja je leest het goed, dat stinkt en is rood. Maar het werkt wel!! Eerst had ik zakjes van het restaurant, nou zie je het al voor je, Denise die kleine zakjes ketchup in mijn haar smeert. Dus zometeen nog even een wasbeurtje met ketchup, heerlijk! mét nieuw gekochte ketchup flessen hier ook wel tomato sauce genoemd. Ook citroenen schijnen te helpen dus dat doe ik dan ook nog maar even.

Wat ik nog even vergeten was is dat we in Kuta dus gingen eten in Malou’s favo restaurantje, wat dit keer wel heerlijk was (nasi goreng uiteraard) en daarna ‘even’ een borreltje doen wat uitliep op een avondje uit! Echt een super leuk gehad in Sky Garden! Heeeel gezellig met veel zweterige mannen en hitsige indonesische vrouwtjes.
Weer terug op de scoot scoot en lekker geslapen als een roosje om vervolgens voor een half uurtje naar school te gaan voor CBL en een BERG huiswerk mee te krijgen, nu dus ff bikkelen, wish me luck!

Byeeeeeeeeeee xoxo

  • 08 Februari 2012 - 06:48

    Malou Van De Geer:

    <3

  • 08 Februari 2012 - 07:32

    Desiree:

    Kel jij kAn toch Alles hebben! Groen staat je vast ook xxxx

  • 08 Februari 2012 - 10:06

    Violet :

    Haha meen je niet! Wat een ellende ketchup in je haar, stinkt een uur in de wind. Maar als je groene haar dan weggaat is het niet anders. Maak je wel een foto? En Huiswerk in Bali is inderdaad minder erg. Succes ermee schattie xxxx

  • 08 Februari 2012 - 10:25

    Danique:

    Lieve groene Kel,

    Wat een drama´s hihi! Maar gelukkig komt het weer goed. De verhalen klinken allemaal echt top, jaloers jaloers jaloers!

    Genietze en een dikke kus voor allemaal!

  • 08 Februari 2012 - 11:33

    Sanneee:

    hahaha jeeee kel, groen haar? en ketchup in je haar, bah bah bah. Maar mis jullie wel hoor! maar wil jij niet terug rijden op een scooter als je hebt gezopen, dat vind ik nou weer beeeeeetje jammer van je Dell, gaan we skypen? dit weekend? waneer je tijd hebt voor mij, aangezien jij het natuurlijk nu weer veeel te druk hebt met, drinken zuipen feesten en zonnen. :( denk je ook nog aan ons? het is hier nog steeds -20!!!!!!! dikke zoen, en ook aan de rest XXX

  • 08 Februari 2012 - 11:48

    Anita:

    He Kel ik verwachte eigenlijk wel een foto van dat groene haar.
    Nou het klinkt fantastisch daar, zonnen, scooteren etc. Ik zie GROEN van jaloezie.
    Kus van tante. Blijf genieten en schrijven. Ik denk dat ik maar Nasi eet vandaag. Selamat alles. xxx

  • 08 Februari 2012 - 20:16

    Henny Beverwijk:

    hoi kel,ken je me nog van aard visser zijn verjaardag in de bantam,ik stond met je moeder en vertelde dat wij ook een paar keer op bali zijn geweest,vind het leuk om jou reisverslagen te lezen,wij zaten ook 2 keer in semyak,je kan daar leuk stappen.pas je wel op net die scooter want kunnen niet rijden daar.gr henny

  • 08 Februari 2012 - 23:01

    Mam:

    schat, het was weer een hele belevenis je verhaal, prachtig!
    leer ze, I wish you luck en laat je niet ondersteboven rijden, al ben je nog zo ondersteboven van het verkeer daar. Leuk dat je zo geniet, lekker zo houden.
    Hoe is het afgelopen met de ogen van Malou? Hoop dat het weer helemaal goed is en ze kan genieten van je groene coupe, met tomato sauce.
    Hoop dat ze niet denkt dat het nog aan haar ogen ligt. hoop ook dat je haar de originele kleur weer gaat aannemen. Badmutsje iets voor de chloordip in het zwembad??? zo'n leuke met van die bloemetjes? Hahahaha. Ach jou staat toch alles, groen, rood of bruin, je blijft leuk van teen tot kruin.
    love je mother xxxxx

  • 09 Februari 2012 - 10:22

    Milou:

    Ahhg die kel, dat kan dan natuurlijk alleen jou overkomen...! Hoe is het nu met je haar? Begint het blonde koppie weer tevoorschijn te komen?
    Ik lees dat je het naar je zin hebt..... Onwijs ik ben echt trots op je! Geniet er van en doe heel veel ervaring op! Kun je mee nemen in je rug tasje correctie back pak koffer!
    Ik spreek je snel op Skype!

    Liefs dikke knuffel!

    De rest van de meiden natuurlijk ook heel veel plezier de volgende 65 dagen!

  • 10 Februari 2012 - 22:09

    Marloes:

    Hahaha Kel, wat ben je toch soms ook een doos. Wat had ik je graag willen zien met al die zakjes ketchup.

  • 17 Februari 2012 - 14:11

    Diana Jong:

    Hoi Kelly,
    Net je "jaloers makende"foto's bekeken.
    Wat ziet het er allemaal mooi uit en zo te zien vermaak jeje ook wel.
    Van de week even bij je moeder langs geweest , ook erg gezellig !
    Geniet ervan Kelly, groetjes van ons !
Kelly

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 684
Totaal aantal bezoekers 19182

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 15 April 2012

Op naar Bali!!!

Landen bezocht: