Karma Beach Resort - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu Karma Beach Resort - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu

Karma Beach Resort

Door: kellybali

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 Februari 2012 | Indonesië, Seminyak

Wauw wat was dit een mooie dag zeg! We waren met z’n 7en naar een beach resort, wat eigenlijk een villa park is, maar echt ontzettend mooi. Een bountystrand (wit dus) en helder blauw water. Daarbij zijn luxe stoelen en bedjes waar je je dag kan doorbrengen. Het zou gaan regenen, maar we hebben de hele dag zon gehad en zelfs ik ben verbrand! Maar niks bij mandy’s kleurtje, mooi rood is niet lelijk he?! We gingen heen op de scooters, wat best wel een endje was, vandaar dat ik nu als meisje met een broek en shirt in mijn lichaam door het leven ga. Hele mooi foto’s gemaakt die is zodra iedereen ze op de computer heeft gezet, ik ze op fb zet, zodat jullie allemaal lekker jaloers kunnen worden! =) OOK nog een heerlijke massage gehad in de spa daar, rug nek en hoofd massage, ja ik kom echt tot rust hier! Daarna nog even in Kuta wat gegeten en weer op naar het hotel waar we direct het zwembad in sprongen, bleh al dat zand, wat moet je ermee.

Vanavond is Rinse jarig, maar we laten de boys vanavond in de steek, we zijn kapot!
Morgen zouden we naar een tempel gaan maar we gaan nu maar shoppen haha mijn favoriete bezigheid! Ook nog even de nageltjes laten doen want we moeten toch ons weekend goed benutten!! Maandag weer hard aan de bak, dus dat mag best.
Het is een wat kortere, want ik ben nogal naar de kl*te.. dus, fijne middag voor jullie ik duik zo me bedje in!

xoxo

  • 15 Februari 2012 - 20:40

    Mam:

    hi schat, hoop dat als je weer een beetje bijgetrokken bent, je weer een spannend verhaaltje schrijft. we zijn dan heel even in jouw belevingswereld en dat is een zonnige toevoeging aan onze beleving in ons kouwe kikkerlandje, waar onze alledaagse beslommeringen wel een opkikkertje van jouw avonturen gebruiken kunnen dus write onnn.. my dear en eine dikke koesss von jouw mothertje xxxxxxxxx

  • 17 Februari 2012 - 08:32

    Sannne:

    oh jezus wat een rot leven heb jij!! massage, nageltjes laten doen, zonnen zwemmen, shoppen... wat een rot leven BAH

    hiih

  • 19 Februari 2012 - 20:09

    Anita:

    Wakker worden Kel, ik wacht al dagen op het volgende verslag.
    Gaaat het nog allemaal oke?
    kussies uit nederland
Kelly

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 19185

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 15 April 2012

Op naar Bali!!!

Landen bezocht: