Party rockers in the house tonight!! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu Party rockers in the house tonight!! - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu

Party rockers in the house tonight!!

Door: kellybali

Blijf op de hoogte en volg Kelly

05 Februari 2012 | Indonesië, Seminyak

De avond begon met ons optutten voor het avondeten, rond half 9 ongeveer. De eettijden zijn s’ochtends en s’middags gewoon normaal maar s’avonds eet iedereen laat, wat best wel fijn is opzich. We hadden gehoord dat je bij de tatooshop lekker kon eten, ja de tatooshop. Hier zit alles in 1 en alle kan. Het zag er inderdaad leuk uit en we zaten met z’n 7en aan een grote tafel, samen met de 3 boys die ook in ons hotel zitten. Natuurlijk weer een Indonesisch gerecht, iets met nasi bali nog wat.. was erg goed te doen weer! Oja, ik heb BIER gedronken, ja echt, bier. Dat smaakt hier gewoon echt. Nooit gedacht dat ik dat buiten kermis om nog ooit zou gaan drinken, ben even vergeten hoe het heet eigenlijk.

Maargoed, daarna ons even voorbereid op ons eerste stapavond hier in Bali. Haartjes in de krul, want het regent hier zo erg af en toe dat stylen echt not done is! Geen extra werk dus. Taxi gebeld, en ja hoor daar gingen we op avontuur naar Kuta. Malou wist uiteraard alle leuke discotheken zoals Bounty, SkyGarden en nog iets waar we geweest zijn. Je kan het een beetje zien als Chersonissos, alle tentjes zijn naast elkaar, open, zonder entree en je kan heen en weer wanneer je wilt wat een hele leuke sfeer geeft! Desi, dit had je echt heel leuk gevonden!! Partyrockers nummer vele malen langs horen komen, dus moest even aan je denken!
De muziek is ook gewoon precies hetzelfde als in Nederland, dus alle meezingers zijn weer langs gekomen. Balinese mensen gaan serieus helemaal uit hun plaat hier en het lijkt wel of iedereen pillen heeft gebruikt, maar dat is dus helemaal niet zo, ze zijn gewoon erg uitbundig! Wij uiteraard gewoon mee doen en party hardyen als altijd, net als in Sybbs haha! Malou heeft hoornvliesontsteking en trok het erg slecht, dus zijn we naar huis gegaan met de taksi onder begeleiding van de jongens die erg lief hun telefoontje mee gaven voor als er wat was. Er wordt goed voor ons gezorgd! Malou gaat overigens morgen naar het ziekenhuis voor haar ogen, hoop dat ze wat krijgt dat gaat helpen tegen de pijn!!

Morgen zijn we van plan het strand onveilig te gaan maken, want ja, ik kan niet zonder bruin huidje terug komen natuurlijk, en het is zondag dus nog even alle tijd!! Iedereen heeft hier trouwens alle tijd, super relaxed. Geen gestress en geen gedoe, heerlijk!

Nu is het zondag en ik denk dat ik een soort van jetleg heb want ik heb de hele middag zowat geslapen. Maar vanmorgen ook genoten van de heerlijke felle zon hier! Iedereen is verbrand, maar raad is wie niet? JUIST, ik. Wel heb ik last van hoofdpijn & misselijkheid.. maar nu na het avondeten in een superschattig cubaans tentje, na een flinke hamburger ben ik er weer hoor! Net even geskyped met mams en paps en mentaal voorbereiden op een lange introductie dag morgen op school. Ja ook hier moet je dus gewoon om 8 uur klaar staan en zijn we gescheduled tot 18.00. het leuke is dat we wel een sunset borrel krijgen daar aan het eind van de dag!!
Dit was m weer ff voor vandaag! Tot sinas!



  • 05 Februari 2012 - 16:35

    Elly:

    Wat geniet je van alles ! Heerlijk voor je! Kijk weer uit naar je volgende verhaal.Groetjes Elly en ook van Piet

  • 05 Februari 2012 - 20:22

    Mam:

    Heb ook weer genoten van je verhaal, het is net of ik er een beetje bij ben, als ik het lees, grappig hoor. Ik ga nu lekker naar mn bedje, heb je hoofdpijn overgenomen denk ik, het knalt een beetje. Doe je rustig aan met je leg van de jet, haha. wederom de dikste knuffel ooit voor mijn lieve griet xxxxxx fijne dag op school morgen, benieuwd of dat daar ook anders gaat.

  • 05 Februari 2012 - 21:15

    Clementine En Ed:

    We zijn helemaal jaloers op je. Wij hier in het koude Nederland en jij daar op ons heerlijke Bali. We hebben tot 1 april onze villa verhuurd. Als je daarna nog een keertje daar wilt uitrusten laat het maar weten hoor. Misschien kunnen we dan wat regelen.

  • 06 Februari 2012 - 10:03

    Mam:

    HI LIEVERD, BANK GEBELD EN DIE ZEIDEN DAT JE BIJ EEN PUNT MOET PINNEN MET EEN MAESTRO LOGO, PROBEER MAAR OF DAT HET IS, ANDERS IS ER NIETS AAN TE DOEN, HOOR HET XXXX

  • 06 Februari 2012 - 19:00

    Anita:

    Ha Kel wat heerlijk dat je dit blog zo up to date houdt en ons dus ook. blijf schrijven hoor. Het klinkt allemaal supergezellig en luk. hoop dat je school ook meevalt. Zo niet dan heb ik geen medelijden met je sorry hoor.
    Nou wij gaan zo alweer slapen onder TWEE dekbedden. Wat is het hier koud zeg. Je weet niet wat je meemaakt.
    Hoe warm is het eigenlijk daar?? Geniet lekker en tot morgen dan. zzz anita

  • 06 Februari 2012 - 23:36

    Martijn Willms:

    dat is dus al een goed begin allemaal lees ik zo!! geniet er van..

    groetjes

    martijn
Kelly

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 19189

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 15 April 2012

Op naar Bali!!!

Landen bezocht: