Nog een paar uur!! - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu Nog een paar uur!! - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu

Nog een paar uur!!

Door: kellybali

Blijf op de hoogte en volg Kelly

02 Februari 2012 | Nederland, Grootebroek

Hello!

Over een paar uur zitten we gewoon met onze kont in het vliegtuig! Jaaa, wat heb ik er zin in zeg. Eerst nog even heeeel veel knuffels aan me lieve vriendinnetjes en mijn ouders geven en dan gaaan met die banaan.

Hoop dat ik geen propjes krijg (sorry tes dit moest ik vermelden:P) En dat we niet neerstorten natuurlijk, maar ach dat gebeurd vast niet.

Ik ga nog even mijn koffer checken! Joeee

Tot in Bali!!

Liefs kel x

  • 03 Februari 2012 - 07:28

    Sanne:

    zijn jullie er al??? hoe is het weer daar? hier ligt wel geteld 1 cm sneeuw, bah bah bah. en je bent pas over 71 dagen terug!? nogmaals BAH, oke maar voor jou natuurlijk wel heel leuk! maar ik mis je gewoon nu al, dus.... love you moppie

  • 04 Februari 2012 - 08:26

    Eugenie:

    Hoi kel, zag de eerste foto al op facebook, goed aangekomen dus. Lekker genieten meis en ik ga je volgen. Eugenie

  • 04 Februari 2012 - 19:47

    Annique:

    Hey Kel,

    Pfff je zal wel gaar zijn geweest van het vliegtuig. Goeie timing trouwens met die bittere kou hier. En als je terug bent is het weer lekker voorjaar.

    Heel veel succes en plezier in Bali, mam en ik zullen je volgen.

    Greets, Annique
Kelly

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 19194

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 15 April 2012

Op naar Bali!!!

Landen bezocht: