De laatste 2 weekjes - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu De laatste 2 weekjes - Reisverslag uit Grootebroek, Nederland van Kelly Krijnzen - WaarBenJij.nu

De laatste 2 weekjes

Door: kellybali

Blijf op de hoogte en volg Kelly

21 Januari 2012 | Nederland, Grootebroek

Hi Allemaal,

De laatste 2 weken zijn aangebroken voor vertrek, eigenlijk nog maar 12 dagen en ja, dus maar 11 nachtjes!!!
Vannacht lag ik nog een hele tijd wakker, alles door lopen in mijn hoofd: wat als ik dit vergeet, oh en als ik dit niet mee heb, aaah straks vergeet ik iets heel belangrijks en mag ik het Bali niet eens in!
VOLGENS MIJ heb ik alles klaar voor vertrek, dus dat heb ik mezelf maar wijs gemaakt en heb uiteindelijk wel geslapen.

De afscheids borrels en etentjes zijn al in volle gang. Woensdag met Marloes, Marieke en Els een dinertje gehad met de nodige borrels en even een dansje gedaan op bali. Ja dat zijn leuke dansjes hoor!
Donderdag met 'the group' uit Leeuwarden bij Humphreys gegeten en daarna de stad in natuurlijk, tja we doen niet anders. Met leuke cadeautjes van Danique en San die wij natuurlijk heeeel erg gaan missen en hier gewoon achter laten. Gelukkig krijgen we er heel veel voor terug!

Vanavond geef ik hier bij mijn ouders een afscheidsborrel én daarna ja daarna moet ik nog leren voor Economics want die moet ik nog even binnenslepen.. *zucht*.

Tot snel!!

Liefs kel xxx

  • 21 Januari 2012 - 15:30

    Marloes:

    Wat lief van onze vermelding ;)
    Nu is het echt bijna zo ver he, maar eerst nog een xtje borrelen in Groningen voordat je gaat.

    Liefs xx

  • 21 Januari 2012 - 16:58

    Ilse Ootes:

    Heel veel plezier alvast en geniet van elk moment!! Xx

  • 21 Januari 2012 - 17:02

    Pap:

    Ik weet nog niet of ik je zal missen. Maar dat zullen we wel ervaren. Ik zal wel je kookkunst missen, en je reuring die je in huis brengt. Maar het is maar 3 maanden, dus het is te overzien. Wees voorzichtig met drugs en zo, want je zit zo voor 20 jaar vast. Kus Pap

  • 21 Januari 2012 - 17:06

    Kelly Krijnzen:

    Dankjewel!! Gaat wel lukken x
Kelly

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 19193

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 15 April 2012

Op naar Bali!!!

Landen bezocht: